Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Osmaniye Belediyesi Önünde Protesto: Motosikletini Yaktı

Posted on 11 Mayıs 2026 by Tolga Doğan

Osmaniye’de meydana gelen ilginç olayda, MHP’li Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet ile görüşmek isteyen bir vatandaş, hayal kırıklığına uğrayarak motosikletini belediye binası önünde ateşe verdi. 11 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleşen olayda, isminin Yusuf Arslan olduğu belirtilen vatandaş, başkanla yüz yüze görüşme talebinin olumsuz yanıt alması üzerine sinirlenerek bu eylemi gerçekleştirdi.

Belediye binası önüne gelen Arslan, Başkan Çenet’in dışarıda bir programda olduğu bilgisini alınca tepki olarak motosikletini ateşe verdi. Olayın ardından durumun bildirilmesi üzerine itfaiye ve polis ekipleri hızla bölgeye sevk edildi. İtfaiye ekipleri motosikleti söndürmek için müdahale ederken, motosikletini yakan kişi gözaltına alındı.

Edinilen bilgilere göre, motosikletini yakan kişinin uzun bir süredir işsiz olduğu ve istihdam talebiyle belediyeye başvurmak üzere geldiği iddia ediliyor. Bu olay, yerel yönetimlerin vatandaşlarla olan iletişiminde yaşanan sıkıntıları bir kez daha gündeme getirdi.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

Sason Çileğinde Hasat Zamanı: Batman’ın Tescilli Lezzeti →
← Avrupa Birliği’nden İsrailli Yerleşimcilere Yaptırım Kararı

Author: Tolga Doğan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al