Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Malatya’daki Depremin Ardından İçme Suyunda Bulanıklık Sorunu

Posted on 21 Mayıs 2026 by Tolga Doğan

Malatya’da 5,6 büyüklüğündeki deprem sonrasında içme suyunda bulanıklık oluştu. Malatya Büyükşehir Belediyesi, ABD merkezli bir şirketin sosyal medya platformunda yaptığı paylaşımda, Battalgazi ilçesinde meydana gelen depremin ardından içme suyu kaynaklarının bulunduğu Gündüzbey kaptajında bulanıklık gözlemlendiğini duyurdu. Depremin etkisiyle su kaynaklarında oluşan doğal hareketlilik nedeniyle içme suyu şebekesine ulaşan suyun bulanık hale geldiği ifade edildi.

Yapılan açıklamada, “Ekiplerimiz, bölgede gerekli inceleme, kontrol ve su analiz çalışmalarını titizlikle sürdürmektedir. Vatandaşlarımızın sağlık durumunu korumak için süreci yakından izliyoruz ve gerekli teknik müdahaleleri aralıksız gerçekleştiriyoruz. Su berraklığı normal seviyeye dönene kadar, vatandaşlarımızın içme suyu kullanımında dikkatli olmaları önemle rica olunur. Gelişmeler kamuoyuyla paylaşılmaya devam edecektir.” denildi.

Bu süreçte, Malatya Büyükşehir Belediyesi’nin ekipleri, gerekli önlemleri almak ve halkı bilgilendirmek amacıyla çalışmalarına devam ediyor.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

Müsavat Dervişoğlu: “Siyaseti Soygunculara Bırakamayız” →
← Erzurum’da Okul Polisi Uygulaması, Öğrenci Olaylarında Düşüş Sağladı

Author: Tolga Doğan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al