Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Liseli Gençler, Unutulan 70 Bin Lirayı Polisiye Teslim Etti

Posted on 11 Mayıs 2026 by Tolga Doğan

Selahattin Erkasap Sosyal Bilimler Lisesi’nin 10. sınıf öğrencileri İbrahim Sait Varyemez ve Semih Sarıca, şehir merkezinden Zafertepe Mahallesi’ndeki okullarına gitmek üzere bindiği halk otobüsünde ilginç bir olaya tanıklık etti. Otobüs yolculuğu sırasında bir yolcu, yaşlı bir kadına yardım etmek için koltuğunun üzerine bıraktığı ve içinde yaklaşık 70 bin lira bulunan poşeti unutarak araçtan indi.

Öğrencilerden İbrahim Sait Varyemez, poşetin sahibinin otobüsten indikten kısa bir süre sonra geri döndüğünü ancak poşeti bulamayınca tekrar araçtan indiğini ifade etti. Varyemez, yaşanan olayla ilgili şu açıklamayı yaptı: “O kişiyle birlikte aracın içinde kaybolan poşeti aradık, ama bulamayınca otobüsten indik. Durumu hemen polise bildirdik. Paranın bir kuruşuna bile dokunmadık, tutanak karşılığında teslim ettiğimiz için vicdanen rahatız.”

Arkadaşı Semih Sarıca ise poşeti açtıklarını ve içinde sahibine ait bir iletişim bilgisi bulmayı umduklarını belirtti. Sarıca, “Adam çok telaşlıydı; bu duruma üzülmemek elde değildi. Poşetin bir an önce sahibesine ulaşabilmesi için polis ekiplerine haber verdik. Emaneti eksiksiz teslim ettiğimiz için çok mutluyuz.” şeklinde konuştu.

Bu davranışlarıyla gençler, toplumda örnek teşkil eden bir duruş sergiledi. (AA)

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

İstanbul’da Eski Bir Daire Fiyatına Avrupa’da Lüks Mülk Sahibi Olmak Mümkün →
← Tekirdağ’da Mini Voleybol Şenliği Büyük Bir Coşkuyla Kutlandı

Author: Tolga Doğan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al