YouTube’dan çıldırtan özellik: En heyecanlı anda devreye girecek…

YouTube, Reklam Stratejilerini Yeniliyor!

YouTube, reklam stratejilerinde daha agresif bir yaklaşım benimsemeye devam ediyor. Platformun yeni reklam modeli, özellikle ücretsiz kullanıcıların sabrını zorlayacak gibi görünüyor.

New York’ta düzenlenen bir etkinlikte duyurulan bu sistem, Google’ın yapay zeka teknolojisini kullanarak video izleme deneyimini doğrudan etkileyecek.

YOUTUBE’UN YENİ REKLAM STRATEJİSİ

Google’ın sahibi olduğu YouTube, reklam gelirlerini artırmak için çarpıcı bir hamle yapmaya hazırlanıyor. TechCrunch’ın haberine göre şirket, “Upfront” etkinliğinde, Google Gemini yapay zekasının kullanıldığı yeni bir reklam formatını tanıttı. Bu yeni format, kullanıcıların videolarda en fazla etkileşim gösterdiği anları analiz ederek, tam o anlarda reklam göstermeye başlıyor.

EN İLGİNÇ ANLARDA REKLAMLAR

Bu yeni sistemin en dikkat çekici özelliği, izleyicinin videonun en ilgi çekici kısımlarının hedef alınmasıdır. Örneğin, bir içerik üreticisinin çok beklenen bir videosunu izliyorsunuz ve tam o kritik an geldiğinde sistem, buranın önemli olduğunu anlayarak reklamı başlatıyor. Bu durum, kullanıcılar için oldukça rahatsız edici olabilir.

ÜRÜN TANITIMLARI ARTIK VİDEOLARDA!

YouTube, sadece reklam vermekle kalmıyor, aynı zamanda videolarda kullanıcıların reklam sırasında gördüğü ürünlere doğrudan erişebileceği yeni bir sistem de sunuyor. Yani artık reklamlar sadece dikkat çekmekle kalmayacak, aynı zamanda alışveriş yapmaya teşvik edecek.

Related Posts

Yapay zeka, bu 3 meslekte Z Kuşağının yerini aldı!

Yapay zekâ, özellikle rutin veri girişi, müşteri hizmetleri ve içerik üretimi alanlarında Z Kuşağı’nın öncelikli işlerini sessizce devraldı. Otomatik sistemler, hatasız ve kesintisiz çalışarak bu mesleklerdeki genç çalışanları ikinci plana iterken; hız ve maliyet avantajı sunuyor.

D Tech Cloud IDC Türkiye, CIO Summit 2025’te ‘platinum sponsor’ olarak yer aldı

Teknoloji firması D Tech Cloud, 7-8 Mayıs tarihlerinde Sapanca’da düzenlenen IDC Türkiye CIO Summit 2025’te platinum sponsor olarak yer aldı.

Apple, yeni IPhone 18 modelini 2026 yılının iki ayrı zaman diliminde piyasaya sunabilir

Apple, yeni IPhone 18 modelini 2026 yılının iki ayrı zaman diliminde piyasaya sunabilir

Chery, iCar isminden vazgeçiyor! Peki neden?

Çinli otomobil üreticisi Chery, Apple ile yaşanabilecek olası hukuki süreci engellemek için iCar markasında değişikliğe gidiyor. Şirket, Çin dışındaki pazarlarda artık bu ismi kullanmayacak. Apple’ın iCar ismi üzerindeki haklarının hala …

GTA 6 ertelendi ancak Half-Life 3 bu yıl tanıtılabilir

Yeni ortaya çıkan bir iddiaya göre uzun yıllardır beklenen Half-Life 3 bu yıl tanıtılabilir.

iQOO Neo 10 için geri sayım: Batarya özellikleri ortaya çıktı!

iQOO, ürün yelpazesini genişletmek için çalışmalarına devam ediyor. Çinli marka bu kapsamda çok yakında Neo 10 modelini tanıtacak. Son gelişmeler, akıllı telefonun tanıtım öncesi önemli bir eşiği aştığını gözler önüne seriyor. İşte ayrıntılar! iQOO …